ПРОФИЛЬ
ПРОФИЛЬ

Ceļojuma pirkuma noteikumi

Kolumbs.lv pirkuma noteikumi

  1. www.kolumbs.lv, (turpmāk tekstā Kolumbs.lv) veic tūrisma Aģenta funkcijas, strādājot kā piegādātājs starp klientiem un tūrisma operatoriem vai citiem Pakalpojumu sniedzējiem un šie noteikumi nosaka kārtību, kādā Klients izmanto Kolumbs.lv pakalpojumus.
  2. Izmantojot Kolumbs.lv pakalpojumus ikviena apmeklētāja pienākums, ir iepazīties ar šiem lietošanas noteikumiem un ievērot tos. Izmantojot Kolumbs.lv pakalpojumus, Jūs piekrītat šiem noteikumiem. Nav atļauts izmantot Kolumbs.lv pakalpojumus, ja nepiekrītat kādai no šo noteikumu un/vai nosacījumu daļai.
  3. Visu tūrisma pakalpojumu pieejamība Kolumbs.lv ir atkarīga no tūrisma operatoriem vai tūrisma pakalpojumu sniedzējiem. Ir iespējama situācija, ka kāds no Kolumbs.lv publicētajiem piedāvājumiem faktiski vairs nav pieejams, jo vairs nav brīvu vietu lidmašīnā vai autobusā, visi viesnīcas numuri ir aizņemti un tml. Šādā gadījumā rezervācija tiek atteikta un visa samaksātā nauda tiek atmaksāta Klientam.
  4. Kolumbs.lv negarantē norādīto cenu par izvēlēto lidojumu, tā pilda starpnieka funkciju starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju.
  5. Kolumbs.lv pieejamie pakalpojumi ir ceļojumi, kurus piedāvā un organizē tūrisma operatori vai tūrisma Pakalpojumu sniedzēji, viesnīcas, aviokompānijas, apdrošināšanas kompānijas un autonomas.
  6. Atbildību par Kolumbs.lv iegādātā tūrisma pakalpojuma kvalitatīvu sniegšanu uzņemas konkrētais tūrisma operators vai tūrisma Pakalpojumu sniedzējs, kas to nodrošina. Kaut arī Kolumbs.lv izvērtē katra tūrisma  operatora sniegto pakalpojumu atsauksmes un netļauj apšaubāmu piedāvājumu publicēšanu mājaslapā, tomēr Kolumbs.lv nevar sniegt garantijas (noteiktas vai izrietošas) par piedāvāto tūrisma pakalpojumu kvalitāti, ko nodrošina citi tūrisma operatori un Pakalpojumu sniedzēji.
  7. Kolumbs.lv nevar tikt uzskatīts par atbildīgu par kļūdām Biļetes cenā, tehniskām problēmām, datu kļūdām un izmaiņām, kas veiktas Sistēmā, kas ārpus Kolumbs.lv kontroles robežām, piemēram, Pakalpojuma sniedzējs savās informatīvajās sistēmās neatrod precīzu Kolumbs.lv uz Klienta datiem rezervētu ceļojumu.
  8. Kolumbs.lv atbildība ir informēt Klientu par lidojumu laika izmaiņām, ja tādas radušās, nosūtot Klientam uz rezervācijā norādīto elektroniskā pasta adresi informāciju par izmaiņām. Kolumbs.lv Klientu informē, balstoties uz Pakalpojuma sniedzēja sniegto informāciju. Kolumbs.lv nav atbildīgs, ja Pakalpojuma sniedzējs nav informējis Aģentu par lidojumu laiku izmaiņām, reisu atcelšanu vai tml.
  9. Kolumbs.lv nav atbildīgs par Pasažiera Bagāžas bojājumiem, kavējumiem, pazaudētu Bagāžu, atsauktiem lidojumiem vai līdzīgiem notikumiem – par to atbildīgs ir Pakalpojuma sniedzējs.
  10. Pasūtījums ir jebkurš tūrisma pakalpojumu pasūtījums, ja Klients ir veicis rezervāciju, izmantojot Kolumbs.lv, ir veicis pilnu apmaksu par pasūtījumu, ir saņēmis informāciju rezervācijas apstiprināšanu no tūrisma operatora puses uz norādīto e-pastu.
  11. Ja veicot pasūtījumu interneta lapā attiecīgais ceļojumu pakalpojums ir apstiprināts un apmaksāts, līgumsaistības pastāvēs starp Klientu un attiecīgo Pakalpojumu sniedzēju, Kolumbs.lv ir iesaistīta šajās līgumattiecībās kā starpnieks.
  12. Kolumbs.lv nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radīti saistībā ar plānoto Pasažiera lidojumu, kas nenotiek dabas katastrofu, pandēmijas, karadarbības, streika vai citu līdzīgu (t.s. Pakalpojuma sniedzēja bankrota) notikumu dēļ, kurus Aģents nevar kontrolēt. Aģents ievēro Pakalpojuma sniedzēja norādījumus, kas saistīti ar nepārvaramās varas apstākļiem.
  13. Kolumbs.lv nav atbildīgs par zaudējumiem Klientam, kas radīti Pasažiera vainas dēļ, piemēram, slimības, neierašanās lidostā noteiktajās laikā, Pasažiera atteikšanās lietot Biļeti, citu iemeslu dēļ, piemēram, vīzas atteikuma vai pases derīguma termiņa beigu dēļ.
  14. Kolumbs.lv nevar tikt uzskatīts par atbildīgu gadījumos, kad tehnisku iemeslu vai īslaicīgu traucējumu dēļ Klientam neizdodas veikt Rezervāciju (pabeigt Rezervācijas procesu) vai citādi apstiprināt Biļetes rezervācijas faktu. Aģentūra apņemas pielikt maksimālas pūles, lai novērstu traucējumus pēc iespējas īsākā laika periodā.
  15. Klients piekrīt ka ikviens līgums vai rēķins, ko Kolumbs.lv ir sagatavojis Klientam elektroniski, ir derīgs un spēkā esošs bez paraksta. Pēc Kolumbs.lv pieprasījuma (vajadzības gadījumā), Klients apņemas parakstīt analoģiskus dokumentus papīra formātā.


Ceļošanai nepieciešamie dokumenti (pases, vīzas un veselības apdrošināšana)

  1. Dažas valstis ir izvirzījušas imigrācijas prasību, ka ceļotāja pasei ir jābūt derīgai noteiktu periodu pēc iebraukšanas valstī. Parasti šis termiņš ir 6 mēneši. Ja pases derīguma termiņš ir īsāks nekā 1 gads, lūdzu, pārliecinieties, par ieceļošanas prasībām konkrētajā valstī. Papildus informāciju skatiet LR Ārlietu ministrijas mājas lapā www.mfa.gov.lv
  2. Zīdaiņiem un bērniem (līdz 18 gadu vecumam) ceļojot uz ārvalstīm, ir nepieciešama pase. Gadījumos, ja bērns ceļo viens vai ar pavadoni, kas nav viņa vecāki, vai arī, ja bērns nav ierakstīts vecāku pasē, ir nepieciešama notariāli apstiprināta pilnvara bērna izceļošanai no valsts un dzimšanas apliecības kopija. Par papildus dokumentu nepieciešamību interesēties pie notāra.
  3. Pasē norādītajam Pasažiera vārdam uz uzvārdam ir jāsakrīt ar biļetē ierakstīto vārdu, pretējā gadījumā ceļojumu dokumenti tiks uzskatīti par nederīgiem. Ja kāds no pieteiktajiem ceļojuma dalībniekiem pēc rezervācijas veikšanas maina uzvārdu, piemēram, apprecoties, Klientam jāinformē Aģentūra vai Pakalpojuma sniedzējs, lai tiktu nepieciešamās izmaiņas ceļojuma dokumentos, Pakalpojuma sniedzēja noteikumu ietvaros.
  4. Klients uzņemas atbildību par saviem izceļošanas/ieceļošanas noteikumiem un dokumentiem kā arī vīzu/tranzītvīzu nepieciešamību.
  5. Klientam ieteicams iegādāties ceļojuma apdrošināšanu, jo var rasties apstākļi, par kuriem atbildību nevar uzņemties nedz Aģents, nedz Pakalpojuma sniedzējs (piemēram, reisu kavēšanās vai anulēšana).
  6. Klients ir atbildīgs par veselības prasību pārbaudi un to izpildi. Klientam ir jāiepazīstas ar informāciju par nepieciešamajām potēm, potēšanas pasi un citām obligātajām veselības pārbaudēm ceļojot uz ārvalstīm varat šeit. https://www.letasaviobiletes.lv/noteikumi/


Sūdzību izskatīšanas kārtība

  1. Klients sūdzību Kolumbs.lv var izteikt: 
    • Personīgi iesniedzot sūdzību SIA “Tūrisma Aģentūra Kolumbs” birojā Blaumaņa ielā 34-6, Rīgā.
    • Ar pasta starpniecību, adresējot to SIA “Tūrisma Aģentūra Kolumbs”, Blaumaņa ielā 34-6, Rīga, LV -1011
    • Izmantojot elektronisko pastu [email protected]
    • Izmantojot faksu +371 67224030
    • Sazinoties telefoniski +371 67212121
    • Personīgi ierodoties SIA “Tūrisma Aģentūra Kolumbs” birojā Blaumaņa ielā 34-6, Rīgā.
  2. Iesniedzot sūdzību, iesniedzējam tajā jānorāda ziņas par sevi (vārds, uzvārds), iesniedzēja adrese, telefona numurs un/vai elektroniskā pasta adrese, kā arī sūdzības būtība, dokumenti, uz kuriem pamatojas sūdzība.
  3. Klientam, kurš iesniedzis savu sūdzību mutvārdos, ir jāatstāj sava kontaktinformācija (telefona numurs, elektronikā pasta adrese), lai nepieciešamības gadījumos Kolumbs.lv varētu ar klientu sazināties. Mutvārdos iesniegtu sūdzību Kolumbs.lv var lūgt Klientam pašrocīgi noformēt rakstveidā.
  4. Atbilde tiks sniegta rakstiski ne vēlāk, kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas klienta izvēlētajā veidā (pa e-pastu vai pastu).